Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zavedení normy ISO 9001:2001
Hajkrová, Romana ; Ing.Vincent Strébel (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je popis implementace normy ISO 9001:2001 ve společnosti ABC Security. V práci popisuji charakter společnosti, provádím analýzu a zabývám se možnostmi teoretických východisek. Závěrem navrhuji postup pro dosažení normy ISO.
Systém managementu kvality v malé organizaci
Urban, Jan ; Krásová, Anna (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémem managementu kvality malé stavební firmy. Cílem je analyzovat stávající základní systém a navrhnout konkrétní opatření vedoucí k souladu se standardní specifikací ČSN EN ISO 9001:2009. První tři kapitoly jsou zaměřeny na obecný popis a koncepce systémů managementu kvality. Další kapitola identifikuje a mapuje hlavní procesy v analyzované stavební firmě a navrhuje nový systém managementu kvality. Poslední kapitola uvádí obecné zásady pro tvorbu řídící dokumentace.
Vliv nových institutů na kulturu řízení stavebního podniku
Březina, Josef ; Ivanička, Koloman (oponent) ; Špirková,, Daniela (oponent) ; Malásek, Michal (oponent) ; Puchýř, Bohumil (vedoucí práce)
Předkládaná disertační práce se zabývá kulturou řízení stavební firmy v návaznosti na nové instituty, které jsou v České republice zaváděny především po našem vstupu do společenství států Evropské unie. Pod zde uváděnými instituty jsou myšleny Koordinátor bezpečnosti, Autorizovaný inspektor a Manažer kvality. V úvodu disertační práce byly vysloveny dvě hypotézy. V následující teoretické části se disertační práce zabývá nejdříve obecným definováním organizační kultury a etiky již s vazbou na kvalitu prací a nové instituty. V dnešní složité době, která je charakterizována různými druhy krizí, je dále pro správné pochopení současné situace provedena analýza odvětví stavebnictví. Následně je popsán legislativní vývoj v ČR související s tématem disertační práce a okrajově je zmíněn i vliv výpočetní techniky na řízení stavební výroby. Neboť i záležitost uplatňování nové techniky má stále významnější dopad na organizační kulturu a kvalitu prací. V hlavní teoretické části jsou především detailněji definovány předmětné instituty, včetně jejich historického vývoje, původu a důvodu jejich vzniku a to jak v rámci ČR, tak z pohledu jejich uplatňování v sousedních zemích.
Optimalizace role metodika v sociální službě osobní asistence
Fejkusová, Pavlína ; Havrdová, Zuzana (vedoucí práce) ; Brnula, Peter (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá rolí, pozicí a profesním rozvojem metodiků v sociální službě osobní asistence. Přibližuje vznik této role v kontextu vývoje legislativy v České republice a jejích změn po nabytí platnosti Zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, který upravuje jejich poskytování. Odkrývá význam metodické role ve službě osobní asistence z pohledu jejich ředitelů, sociálních a vedoucích pracovníků a metodiků a uvádí jej do souvislosti s požadavky na její naplňování. Výzkum na základě rozhovorů s participanty identifikuje roli metodika jako "učitele kvality", "motivátora" a "ochránce". Autorka se v krátkosti věnuje také příběhům metodiků a jejich prožívání metodické praxe. Dále výzkum ukazuje možnosti uchopení metodické pozice v organizaci, předpoklady pro její naplnění a aspekty organizační kultury, které mají na naplňování metodické role vliv. Autorka dále na základě výzkumu reflektuje problémy, se kterými se participanti výzkumu v praxi setkávají, a to: nastavení pozice metodika, zavádění změn do praxe, přípravu profesionálů a jejich další profesní rozvoj. Za pomoci odborné literatury, reflexe výpovědí participantů a částečně též vlastních zkušeností navrhuje podněty pro optimalizaci role metodiků tak, aby reflektovaly potřebu zvyšování kvality poskytované sociální péče.
Odborný a osobnostní profil manažerů kvality fakultních nemocnic v České republice
Winzbergerová, Alžběta ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Drábková, Hana (oponent)
Bibliografický záznam WINZBERGEROVÁ, Alžběta. 2015. Odborný a osobnostní profil manažerů kvality fakultních nemocnic v České republice. Praha: Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích. 85 stran. Vedoucí diplomové práce Mgr. Petr Vrzáček. Abstrakt Diplomová práce se zaměřuje na management kvality ve zdravotnických zařízeních. Řízení kvality je v práci pojímáno jako proces, resp. procesy, jejichž koordinací je v rámci organizace určitá osoba - manažer kvality. Práce shrnuje odborné teoretické poznatky o historickém vývoji požadavků na kvalitu, jednotlivých systémech řízení kvality a představuje institucionální rámec kvality a bezpečí ve zdravotnictví v ČR. Prioritně se práce zaměřuje profil a pracovní náplň manažerů kvality. Cílem práce je prostřednictvím analýzy a interpretace dat získaných z polostrukturovaných rozhovorů vytvořit odborný a osobnostní profil manažerů kvality ve fakultních nemocnicích v ČR. Z výsledků analýzy vyplývá, že manažeři kvality mají v určitých případech odlišné vzdělání, avšak vykazují podobné charakterové vlastnosti. Svou práci vnímají manažeři kvality jako náročnou, avšak motivuje je jejich přesvědčení o správnosti poskytovat kvalitní péči. Uvítali by prostor pro sdílení a výměnu zkušeností....
Zavedení normy ISO 9001:2001
Hajkrová, Romana ; Ing.Vincent Strébel (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je popis implementace normy ISO 9001:2001 ve společnosti ABC Security. V práci popisuji charakter společnosti, provádím analýzu a zabývám se možnostmi teoretických východisek. Závěrem navrhuji postup pro dosažení normy ISO.
Vliv nových institutů na kulturu řízení stavebního podniku
Březina, Josef ; Ivanička, Koloman (oponent) ; Špirková,, Daniela (oponent) ; Malásek, Michal (oponent) ; Puchýř, Bohumil (vedoucí práce)
Předkládaná disertační práce se zabývá kulturou řízení stavební firmy v návaznosti na nové instituty, které jsou v České republice zaváděny především po našem vstupu do společenství států Evropské unie. Pod zde uváděnými instituty jsou myšleny Koordinátor bezpečnosti, Autorizovaný inspektor a Manažer kvality. V úvodu disertační práce byly vysloveny dvě hypotézy. V následující teoretické části se disertační práce zabývá nejdříve obecným definováním organizační kultury a etiky již s vazbou na kvalitu prací a nové instituty. V dnešní složité době, která je charakterizována různými druhy krizí, je dále pro správné pochopení současné situace provedena analýza odvětví stavebnictví. Následně je popsán legislativní vývoj v ČR související s tématem disertační práce a okrajově je zmíněn i vliv výpočetní techniky na řízení stavební výroby. Neboť i záležitost uplatňování nové techniky má stále významnější dopad na organizační kulturu a kvalitu prací. V hlavní teoretické části jsou především detailněji definovány předmětné instituty, včetně jejich historického vývoje, původu a důvodu jejich vzniku a to jak v rámci ČR, tak z pohledu jejich uplatňování v sousedních zemích.
Systém managementu kvality v malé organizaci
Urban, Jan ; Krásová, Anna (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémem managementu kvality malé stavební firmy. Cílem je analyzovat stávající základní systém a navrhnout konkrétní opatření vedoucí k souladu se standardní specifikací ČSN EN ISO 9001:2009. První tři kapitoly jsou zaměřeny na obecný popis a koncepce systémů managementu kvality. Další kapitola identifikuje a mapuje hlavní procesy v analyzované stavební firmě a navrhuje nový systém managementu kvality. Poslední kapitola uvádí obecné zásady pro tvorbu řídící dokumentace.
Systém managementu kvality v malé organizaci
Urban, Jan ; Krásová, Anna (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémem managementu kvality malé stavební firmy. Cílem je analyzovat stávající základní systém a navrhnout konkrétní opatření vedoucí k souladu se standardní specifikací ČSN EN ISO 9001:2009. První tři kapitoly jsou zaměřeny na obecný popis a koncepce systémů managementu kvality. Další kapitola identifikuje a mapuje hlavní procesy v analyzované stavební firmě a navrhuje nový systém managementu kvality. Poslední kapitola uvádí obecné zásady pro tvorbu řídící dokumentace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.